بررسی تخصصی

نرم افزار آموزش زبان رزتا استون

آموزش زبان رزتا استون  یک مجموعه اموزش زبان است که این امکان را برای علاقمندان فراهم میکند که با استفاده از اشنایی با کلمات و اصطلاحات جدید برنامه اموزش زبان خود را پیش میبرد.

رزتا استون یک مجموعه آموزش زبان است که به شما این امکان را می‌دهد که با کلمات و اصطلاحات جدید آشنا شوید و اگر به برنامه آموزشی خود پایبند باشید، پس از مدتی به راحتی می‌توانید مکالمات زبان را بفهمید، بخوانید و بنویسید.آموزش زبان رزتا استون  امکان فراگیری 28 زبان مختلف را برای کاربران فراهم می‌کند و شما می‌توانید این مجموعه را روی تب‌لت، اندروید یا کامپیوتر شخصی خود نصب کنید و به راحتی در هر زمان و مکانی که بخواهید، آموزش خود را پیگیری کنید. آموزش زبان رزتا استون برای آموزش زبان انگلیسی امکانات منحصر به فردی را در اختیار شما قرار می‌دهد که حتی دپارتمان‌های ایالتی آمریکا و ناسا از آن استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید بیشتر با این مجموعه آموزش زبان آشنا شوید، تا آخر این مطلب همراه ما باشید و پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کنید.

برخی افراد این ابهام ذهنی را دارند که آیا با کمک اپلیکیشن‌های زبان‌های انگلیسی می‌توان زبان آموخت؟ پاسخ این سوال مثبت است. اگر از ابزار مناسبی استفاده کنید قطعا پس از مدتی شاهد تغییر سطح زبان انگلیسی خود خواهید بود، البته به شرط آنکه به یادگیری پایبند باشید و هر روز زمانی را برای فراگیری مطالب جدید و دوره مطالب قبل اختصاص دهید.

تکنولوژی‌های جدید به کمک مجموعه‌های آموزشی آمده تا کیفیت آن‌ها را ارتقا دهد و کیفیت یادگیری کاربران را بهبود ببخشد؛ به عنوان مثال آموزش زبان رزتا استون توانایی تشخیص صدا دارد که به شما کمک می‌کند تلفظ زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

ویژگی جالب دیگر این مجموعه آن است که انگلیسی را دقیقا به همان روشی که زبان مادری خود را فراگرفته‌اید، به شما آموزش می‌دهد. روش کار به این صورت است که در طول آموزش بین کلمات و اشیا وابستگی ایجاد می‌کند تا برای همیشه در ذهن شما نقش ببندند. پس از اتمام دوره آموزشی شما نه تنها می‌توانید به انگلیسی صحبت کنید، بلکه این توانایی را دارید که به زبان جدید فکر کنید.

این مجموعه  آموزش زبان رزتا استون  شرایطی را فراهم کرده که شما در شرایط مختلف و کاربردی امکان تمرین مکالمه انگلیسی را داشته باشید. به عنوان مثال اگر به مطب یک پزشک مراجعه کردید، چطور مکالمه را شروع کنید و به پرسش‌های او پاسخ دهید. همچنین اگر شرایط اضطراری برای شما پیش آمد چطور از دیگران کمک بخواهید.

نسخه‌های جدید و اصل این مجموعه آموزشی محیط فارسی دارند که روی گوشی هوشمند و تب‌لت قابل نصب هستند و همچنین می‌توانید روی کامپیوتر شخصی خودتان هم از آن استفاده کنید.

شیوه  آموزش زبان انگلیسی در آموزش زبان رزتا استون 

شیوه آموزش زبان رزتا استون ، کاملا حرفه‌ای طراحی شده تا شما خودتان ارتباط بین کلمات و اشیا را پیدا کنید و کلمه تازه را به یاد بسپارید. روش کار به این صورت است که کلمه تازه چند بار تلفظ می‌شود تا گوش شما به خوبی با آن آشنا شود، در مرحله بعد تصویری نشان داده می‌شود که دقیقا مفهوم کلمه را به شما نشان می‌دهد؛ تازه در این مرحله متوجه می‌شوید معنای کلمه چیست و تصویر و کلمه با یکدیگر مرتبط شده و در ذهن شما نقش می‌بندند. در کودکی هم همین‌طور زبان مادری را یاد گرفتیم، توپ را به ما نشان دادند و بعد از آن که کمی با آن آشنا شدیم، کلمه توپ به ما یاد داده شده و در ذهن ما نقش بسته است.

این یادگیری در آموزش زبان رزتا استون با بازی و سرگرمی هم همراه است، به این ترتیب که شما با دیدن تصاویر حدس زدید معنی کلمه چیست و حدس خود را مطرح کردید. در نهایت نیز، با پخش موسیقی به شما پاداش می‌دهد که درست حدس زدید. یادگیری با بازی و سرگرمی برای همه ما جذاب است.

بهترین روش آموزش زبان انگلیسی به کودکان با اپلیکیشن تلفن همراه هم به همین ترتیب عمل می‌کند که در آموزش زبان رزتا استون برای آموزش بزرگسالان با روشی مدرن و حساب شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، بعد از اینکه کلمه، اصطلاح یا مفهومی را یاد گرفتید، کار با تمرین و تکرار پیگیری می‌شود تا مفهوم در حافظه بلند مدت شما نقش ببندد؛ به این ترتیب از تله فرار بودن زبان انگلیسی رها می‌شوید. این درست همان کاری است که رزتا استون انجام می‌دهد.

در مرحله بعد نوشتن کلمه را یاد می‌گیرید و به کمک آزمون چند گزینه‌ای، نگارش صحیح کلمه در ذهن شما نقش می‌بندد. آموزش تمام زبان‌ها با اندکی تغییر در این مجموعه آموزشی به همین ترتیب است، اما قطعا رزتا استون برای آموزش زبان انگلیسی بیش از هر زبان دیگری طرفدار دارد. این نرم افزار مانند اپلیکیشن آموزش زبان، یک سری فایل‌های صوتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانند خیلی راحت‌تر مسیر آموزش را طی کنند و این یکی از نقاط قوت رزتا استون به شمار می‌آید.

 هدف آموزش زبان رزتا استون

آموزش زبان رزتا استون
اساس کار آموزش مجموعه رزتا استون بر تمرین و تکرار استوار شده،

هر مجموعه آموزشی برای گروه خاصی از افراد طراحی شده و طرفداران خاص خود را دارد و در عین حال برخی ممکن است با شیوه آموزشی آن ارتباط خوبی برقرار نکنند. اساس کار آموزش مجموعه رزتا استون بر تمرین و تکرار استوار شده، بنابراین اگر شما این شیوه آموزشی را می‌پسندید برای شما مفید است.

تفاوت اصلی تقویت زبان انگلیسی با اپ تخصصی babble و Rosetta Stone

این است که در آموزش زبان رزتا استون  بازی و سرگرمی محوریت ندارد و آموزش‌ها کمی رسمی است؛ پس اگر دوست دارید اساس آموزش بر بازی استوار باشد شاید بهتر است به سراغ نرم افزارها و مجموعه‌های آموزشی دیگر بگردید.

این نکته را فراموش نکنید که مجموعه رزتا به شکل گام به گام پیش می‌رود و تلاش می‌کند با سرعت مناسب کاربر را با خود همراه کند؛ بنابراین اگر ضریب هوشی بسیار بالایی دارید یا سطح زبان شما خیلی بالا است، احتمالا شیوه آموزشی آموزش زبان رزتا استون  برای شما مناسب نیست و ممکن شما را خسته کند.

اغلب افراد دوست دارند آموزش آن‌ها با تمرین و تکرار پیش رود که دروس پایه را بهتر درک کنند؛ اگر در این گروه از طرفداران یادگیری زبان انگلیسی قرار دارید، این پکیج آموزشی برای شما مناسب است. سعی کنید این مجموعه آموزشی را از سایت‌ها و مراکز معتبر تهیه کنید تا کیفیت مناسبی داشته باشد و تمام دروس را بدون حذف و اضافه‌های غیر تخصصی در اختیار شما بگذارد، در غیر این‌صورت ممکن است یادگیری شما با دشواری‌هایی همراه شود. تهیه نسخه اصلی کار یادگیری را ساده و دلپذیرتر می‌کند.

آموزش زبان انگلیسی  رزتا استون

رزتا استون از نظر تعداد نصب و کاربران از بیشتر رقبای خود پیشی گرفته و این نشانه محبوبیت آن در بین فراگیران زبان انگلیسی است. اغلب کاربران از پیشرفت زبان انگلیسی خود راضی هستند و رزتا استون برای آموزش زبان انگلیسی را بهترین ابزار حال حاضر می‌دانند. شما پس از خرید و نصب این مجموعه آموزشی دیگر به اینترنت نیازی نخواهید داشت، چرا که به صورت آفلاین می‌توانید آموزش خود را پیگیری کنید که در کاهش هزینه‌های شما تاثیر بسیار زیادی دارد.

در تهیه هر پکیج آموزشی حتما سطح زبان انگلیسی خود و زمانی که قرار است برای آموزش اختصاص دهید را هم در نظر بگیرید. آموزش زبان رزتا استون  برای افرادی با سطح زبان مقدماتی و متوسط که مشتاق یادگیری هستند یک مجموعه آموزش مناسب و باکیفیت است. استفاده از این مجموعه آموزش به شما این امکان را می‌دهد که در لهجه و تلفظ تسلط پیدا کنید و با اعتماد به نفس بالا با انگلیسی زبان‌ها ارتباط برقرار کنید. امروزه برای خرید مجموعه‌های آموزش زبان انگلیسی لازم نیست به خیابان انقلاب یا کتاب فروشی‌ها مراجعه کنید؛ با کمی جستجو می‌توانید سایت‌های معتبری که این مجموعه آموزشی اصل را به فروش می‌رسانند پیدا کنید.

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫18 دیدگاه ها

  1. این اپلیکیشن عالی ترینهههه. اولش از زبان فارسی پشتیبانی نمیکرد و سختتر بود قضیه برای ما ایرانیا. نسخه های جدیدش امکان پشتیبانی از زبان فارسی رو داره.

  2. نرم افزار آموزش زبان رزتا استون، انگلیسی رو عین زبان مادری آموزش همونقدر روان و حرفه ای

  3. نرم افزار آموزش زبان رزتا استون در کل خیلی خوبه و همونطور که شما هم در مقاله بیان کردید، آموزش هاش خیلی رسمیه و حالت فان و سرگرم کننده نداره.

  4. نرم افزار آموزش زبان رزتا استون عالیه ولی نه تو ایران. من اولش ایران شروع کردم به علت تحریم ها فایده نداشت.

  5. آموزش زبان رزتا استون خیلی حرفه ایه. اگه امکانش رو دارید حتما تستش کنید پشیمون نمیشید.

  6. در پاسخ به نگین
    ممنون از نظر ارزشمندتون نگین عزیز. به نرم افزار آموزش زبان رزتا استون خیلی حرفه ایه.

  7. خیلی خوبه که نرم افزار آموزش زبان رزتا استون زبان فارسی رو پشتیبانی میکنه برای مایی که همه تحریممون میکنن یه خبر خوشه 🙂

  8. در پاسخ به سعید عبائی
    بله دوست عزیز همینطوره. ممنون از درج نظر ارزشمندتون.

  9. نرم افزار آموزش زبان رزتا استون واقعا حرفه ایه کاش توسعه دهندگان ایرانی مشابهش رو بتونن بسازن.

  10. در پاسخ به نادر قریب
    ممنون از درج نظرتون نادر عزیز. بله کاملا همینطوره، رزتا استون خیلی حرفه ایه.

  11. این برنامههههه فووووووووق العاده سسسسسسس نرم افزار آموزش زبان رزتا استون رو حتما امتحان کنین خیلی حرفه ایه.

  12. در پاسخ به رضا ملک پور
    دقیقا همینطوره رضای عزیز. نرم افزار آموزش زبان رزتا استون عالیه.

  13. آموزش زبان رزتا استون واقعا بی نظیره خیلی عالیه یه بار اگه امتحان کنین معتادش میشین.

  14. در پاسخ به نعیمه جعفری
    نعیمه عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد آموزش زبان رزتا استون باهامون به اشتراک گذاشتین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا