معرفی اپ

12 اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه

اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه برای علاقمندان به زبان فرانسه که وقت شرکت در کلاس های حضوری ندارند بسیار مناسب است. بخصوص برای افراد شاغل ، تایم استراحتشان و هر زمان دیگری  با استفاده از اپلیکیشن هایی که در ادامه توضیح خواهیم داد، زبان مورد علاقشون و یاد بگیرند.

برای افرادی که تمایل به آموختن زبان فرانسه دارند، همیشه دغدغه‌هایی برای یادگیری بهتر وجود داشته است. حتی کسانی که می‌خواهند از ابتدا شروع به آموزش زبان فرانسوی کنند، از خود می‌پرسند که از کجا باید شروع کرد؟برای آموختن زبان فرانسه یا سایر زبان‌های مطرح دنیا، لازم ‌نیست حتما به یک کلاس حضوری مراجعه کنید؛ زیرا تکنولوژی به سمتی رفته است که شما می‌توانید فضای حضوری را در موبایل خود نیز تجربه کنید.

معرفی اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه

در اینجا ما قصد داریم مطرح‌ترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه را در اختیار شما قرار دهیم.بیشتر اپلیکیشن‌های ارائه شده در این بخش، به‌عنوان بهترین‌های جهان شمرده می‌شوند؛ به‌طوری که برخی از آن‌ها با بهره‌گیر‌ی از متدهای بین‌المللی توانسته‌اند جوایزی در حوزه آموزش زبان فرانسه کسب کنند.

اپلیکیشن اموزش زبان فرانسهFluentu

اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه Fluentu
رویکرد اپلیکیشن Fluentu، مبتنی بر ویدیوهای آموزشی است.

اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه  Fluentu برخلاف سایر اپلیکیشن‌های یادگیری زبان، از یک رویکرد متفاوت برای آموزش زبان فرانسوی استفاده می‌کند. رویکرد Fluentu، مبتنی بر ویدیوهای آموزشی است.

این نرم‌افزار یک پلتفرم قدرتمند و عالی برای یادگیری زبان فرانسوی به حساب می‌آید. افراد این نرم‌افزار را با عنوان «اپلیکیشن یادگیری زبان خارجی با فیلم» می‌شناسند.

Fluentu از سراسر جهان، بهترین ویدیو‌های مختص زبان فرانسه را جمع‌آوری می‌کند. پس از جمع‌آوری، این ویدیو‌ها به مجموعه‌ای از منابع آموزشی زبان تبدیل می‌شوند.

به دلیل استفاده از انواع مختلف ویدیو، کاربر با چگونگی تفاوت‌های تلفظی زبان فرانسه در نقاط مختلف دنیا آشنا می‌شود.

رویکرد ویدیویی اپلیکیشن اموزش زبان فرانسه Fluentu شامل موارد زیر است:

  • کلیپ‌هایی از شوهای تلویزیونی متفاوت؛
  • انواع موزیک ویدیوها؛
  • تبلیغات فیلم‌های سینمایی؛
  • تبلیغات تجاری.
  • جالب است بدانید که همه ویدیوها در پلتفرم Fluentu زیرنویس دارند که استفاده از زیرنویس، رویکرد تعاملی متفاوتی با زبان‌آموز ایجاد می‌کند.

برای استفاده از اپلیکیشن اموزش زبان فرانسه Fluentu مهم نیست که کاربر در چه سطحی قرار داشته باشد؛ هر کاربر با هر سطحی می‌تواند با این اپلیکیشن، زبان فرانسوی را بیاموزد.

کاربر می‌تواند در حین بهره‌مندی از درس‌نامه‌ها، آن‌ها متوقف کند یا به عقب بازگرداند. به‌عنوان یک اپلیکیشن مبتنی بر آموزش ویدیویی، چنین امکانی دور از انتظار نیست.

باید به شما متذکر شویم که نسخه اندروید نرم‌افزار Fluentu آزمایش شده نیست؛ اما برای سایر سیستم عامل‌ها، در سایت مرجع یا اپ استور امکان دانلود وجود دارد.

Memrise از اپلیکیشن های محبوب اموزش زبان فرانسه

اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه Memrise
اپلیکیشن اموزش زبان فرانسه Memrise فقط بر پایه تصویر به کاربر آموزش نمی‌دهد. درواقع با لحن طنز آمیز و کمیک اموزش میدهد

یکی از اپلیکیشن‌‌های نوآور در زمینه آموزش زبان فرانسه که در میان رقبای خود ادعای فراوان دارد، Memrise است.

این نرم‌افزار یک انتخاب عالی برای پاسخ‌ به نیاز‌های آموزشی شما تلقی می‌شود؛ به‌خصوص برای کسانی که در به خاطر سپردن کلمات فرانسوی مشکلاتی دارند.

رویکرد اپلیکیشن اموزش زبان فرانسه Memrise برخلاف سایر اپلیکیشن‌هاست؛ این نرم‌افزار کلمات را فقط بر پایه تصویر به کاربر آموزش نمی‌دهد. درواقع لحن طنز آمیز و کمیک، متد مکمل ممرایز به حساب می‌آید.

Direct Method رویکرد اصلی ممرایز است. در این رویکرد کاربر با تعامل با افراد بومی زبان فرانسه، در شرایطی قرار می‌گیرد که مجبور به یادگیری زبان است.

یک دیگر از نکات جالب در‌باره اپلیکیشن Memrise طراحی این نرم‌افزار است. این اپلیکیشن توسط افراد فوق‌حرفه‌ای طراحی نشده، بلکه توسط یک مجموعه از یادگیرندگان زبان فرانسه ساخته شده است.

Memrise سطوح متفاوتی از آموزش را به‌طور عمده ارائه می‌دهد که این سطوح شامل مقدماتی تا پیشرفته می‌شود. بخش‌های آموزشی ممرایز، مجموعه‌هایی از افعال، احساسات، نقل‌قول‌ها و رنگ‌ها را در خود جای داده است.

Memrise را می‌توانید هم از سایت مرجع و هم از اپ استور یا گوگل پلی به صورت رایگان دانلود کنید

بیشتر بخوانید: چطوری یادگیری زبان را با یک متخصص زبان ساده کنید

اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه MindSnacks

اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه Mindsnacks
رویکرد این اپلیکیشن مبتنی ‌بر بازی، روند یادگیری و بازشناسی کلمات است.

MindSnacks یک اپلیکیشن آموزشی جالب با یک رابط کاربری جذاب برای آموزش زبان فرانسه است.

با وجود اینکه این نرم‌افزار آموزشی برای دانش‌آموزان طراحی شده است؛ اما جذابیت کار با این نرم‌افزار سبب شده که بزرگسالان نیز جذب این اپلیکیشن شوند.

اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه MindSnacks به دلیل رویکرد خاص خود در آموزش، بسیار معروف است؛ زیرا رویکرد مبتنی ‌بر بازی، روند یادگیری و بازشناسی کلمات را در این نرم‌افزار آسان می‌کند.

این نرم‌افزار به واحدهای لغوی گوناگونی تقسیم شده است. برخی از این واحدها از این قبیل است:

  • غذا؛
  • حمل و نقل؛
  • مشاغل.
  • برای هر مجموعه لغوی، کاربر می‌تواند با انجام بازی، یادگیری و دامنه لغات خود را تقویت کند.

در اپلیکیشن MindSnacks  پنجاه  مجموعه لغت وجود دارد. این مجموعه‌ها در قالب استفاده از بازی‌های جذاب، به میزان دانش زبان فرانسه کاربر می‌افزاید.

اپلیکیشن بازی یا آموزش MindSnacks با قیمت 4.99 دلار در سایت‌های معتبر همچون اپ استور قابل تهیه است.

اپلیکیشن اموزش فرانسه MosaLingua

اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه Mosalingua
اپلیکیشن Mosalingua از رویکرد ترکیبی تعاملی زبان فرانسه و یک دفترچه عبارات صوتی، برای آموزش استفاده می‌کند

این اپلیکیشن با رویکردی ترکیبی از یک اپلیکیشن تعاملی زبان فرانسه و یک دفترچه عبارات صوتی، برای آموزش استفاده می‌کند.

استفاده از تکنیک SRS، موضوعی است که MosaLingua را یک نرم‌افزار خاص جلوه می‌دهد. این تکنیک برای نمایش لغات جدید در این اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه طراحی شده ، بر این اساس کاربر عبارات را در کم‌ترین بازه‌ زمانی یاد میگیرد و آن‌ها را در ذهن خود ثبت میکند.

به‌طور اساسی SRS یک روش برای بازبینی کلمات و بازخوانی آن‌ها به شکل درست شناخته می‌شود. این تکنیک قبل از آنکه کاربر کلمات را فراموش کند، به ثبت آن‌ها در ذهن کمک خواهد کرد. در درازمدت با تکیه بر روش SRS، کاربر می‌تواند کلمات را برای مدت بیشتری در ذهن خود ماندگار کند.

اپلیکیشن MosaLingua، بیش از 14 دسته‌بندی و حدود 100 زیرمجموعه را در خود جای داده است. همه این دسته‌بندی‌ها از مکالمات و فایل‌های صوتی برخوردار است. به‌طور تقریبی در این اپلیکیشن، 300 عبارت برای یادگیری وجود دارد.

اپلیکیشن زبان فرانسه MosaLingua را در وب‌سایت رسمی آن می‌توانید دانلود کنید. همچنین نسخه اندرویدی نرم‌افزار با قیمت 5.99 دلار در گوگل پلی و با قیمت 4.99 دلار در اپ استور موجود است.

Rosetta Stone اپلیکیشن اموزش فرانسه

اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه Rosetta
اپلیکیشن Rosetta قصد دارد محیطی برای کاربر ایجاد کند که همه مولفه‌های آن، به زبانی باشند که فراگیر قرار است یاد بگیرد. در‌واقع به شیوه‌ای که کودکان یا بچه‌ها، زبان مادری خود را می‌آموزند.

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین متدهای آموزشی در نسخه‌های ارائه‌ شده برای آموزش زبان در موبایل، رزتا استون نام دارد. بدون اشاره به این برنامه، نمی‌توان به معرفی اپلیکیشن آموزشی فرانسه پرداخت.

رزتا استون با ارائه تجربه‌ای عمیق و غرق کردن کاربر در دنیای زبان، متدی کامل و متفاوت را نسبت به دیگر اپلیکیشن‌ها به افراد ارائه می‌دهد.

Rosetta Stone از همان ابتدا که شروع به فعالیت در زمینه آموزش زبان فرانسوی کرد، توانست این زبان را به سادگی هرچه تمام‌تر به مخاطب خود آموزش دهد.

این نرم‌افزار قصد دارد محیطی برای کاربر ایجاد کند که همه مولفه‌های آن، به زبانی باشند که فراگیر قرار است یاد بگیرد. در‌واقع به شیوه‌ای که کودکان یا بچه‌ها، زبان مادری خود را می‌آموزند.

شاید در نگاه اول، نرم‌افزار Rosetta Stoneکمی عجیب به نظر برسد؛ اما با کمی صبوری و برقراری رابطه با مفاهیم و موضوعات نمایش داده شده در برنامه، درک جالبی خواهید داشت.

رزتا استون متدی را ارائه می‌دهد که در درازمدت کاربر را از مزایا بسیاری برخوردار خواهد کرد. شما به مرور در این متد با کلمات، عبارات، جملات و پاراگراف‌ها روبه‌رو می‌شوید؛ این مولفه‌ها زبان فرانسه را به شما خواهند آموخت.

اگر در ابتدای مسیر یادگرفتن زبان فرانسوی هستید و چیزی از این زبان خاص نمی‌دانید، نسخه اندرویدی یا iOS این نرم‌افزار گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

از جمله نکات منفی این اپلیکیشن زبان فرانسه Rosetta Stone  این است که  در برخی‌ مواقع از جانب سایت توسعه‌دهنده تخفیف‌های جالبی را نصیب خریدار می‌کند؛ اما قیمت بالایی دارد.

برای آشنایی با این نرم‌افزار، نسخه‌ای با حساب کاربری آزمایشی در گوگل پلی و اپ استور موجود است.

بیشتر بخوانید: آشنایی با مجموعه نرم افزاری آموزش زبان رزتا استون

اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه SpeakEasy

اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسهSpeakeasy
یکی از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن این است که قابلیت جلو و عقب بردن فایل‌های صوتی در آن وجود دارد.

این اپلیکیشن یک دفترچه عبارات محسوب می‌شود. درواقع در SpeakEasy از افراد محلی، فایل‌های صوتی برای شما تهیه شده است.

با استفاده از نرم‌افزار SpeakEasy شما خود را در موقعیتی خواهید دید که مجبور هستید به زبان فرانسوی سخن بگویید.

یکی از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن این است که قابلیت جلو و عقب بردن فایل‌های صوتی در آن وجود دارد.

برای درک بهتر این نرم‌افزار باید در موقعیت استفاده از آن قرار بگیرید. برای این کار کافی‌ است با پرداخت 3.99 دلار در اپ استور یا گوگل پلی، شروع به استفاده از SpeakEasy کنید.

اپلیکیشن اموزش زبان فرانسه Open Language

اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه open language
شیوه این اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه اینگونه است که دیالوگی به شکل دو زبان، با دو میزبان محلی به گفتگو میپردازد. در حین گفتگو با زبان انگلیسی، مفاهیم و کلمات جدید توضیح خواهد داد.

این اپلیکیشن که در گذشته با نام French Pod شناخته شده بود، نسبت به سایر برنامه‌ها رویکردی رسمی‌تر دارد.

در‌واقع متد این اپلیکیشن بر پایه سطوح CEFR یا چارچوب رسمی اروپا برای ارزیابی زبان شکل گرفته است که مقیاسی مطرح در اروپا برای بررسی میزان حرفه‌ای بودن محسوب می‌شود.

با استفاده از این برنامه متوجه خواهید شد که بخش‌های متنوعی در هر درس از آن وجود دارد. به‌طور مثال ممکن است با یک دیالوگ شروع‌ کنید که در حول محور درس تعیین شده است.

در‌واقع در شیوه‌های دیالوگی به شکل دو زبان، دو میزبان محلی با شما شروع به گفتگو می‌کنند. در حین گفتگو با زبان انگلیسی، مفاهیم و کلمات جدید به شما توضیح داده خواهد شد.

پس از دیالوگ، با رفتن به قسمت واژگان می‌توانید واژه‌های جدید را یاد بگیرید. برای هر کلمه عبارات و جملات مرتبط در نظر گرفته شده است.

همچنین در اپلیکیشن Open Language به نوعی کلاس‌های یادآوری نیز وجود دارد. مواردی مانند تمرین‌هایی که یاد گرفته‌اید به شما یادآوری می‌شود.

شاید برای برخی از زبان‌آموزان این نرم‌افزار کمی خسته‌کننده به نظر برسد؛ اما جالب است بدانید که یکی از جامع‌ترین اپلیکیشن‌ها Open Language است که بیشترین موارد آموزشی را پوشش می‌دهد.

این نرم‌افزار از طریق سایت رسمی، اپ استور و گوگل پلی قابل تهیه است.

اپلیکیشن زبان فرانسه Busuu

اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه Busuu
در هر درس از نرم‌افزار Busuu، واژگان کلیدی و مواردی همچون دیالوگ‌ها، بخش مکالمه، تمرین‌های نوشتاری، گفتگو با افراد محلی، ضبط مکالمه‌ها و درس‌هایی برای جمع‌بندی ارائه میدهد.

اگر به دنبال یک اپلیکیشن متفاوت هستید که شیوه آموزشی شبیه به دیگر برنامه‌ها نداشته باشد، از Busuu استفاده کنید.

نکته‌ای که این برنامه را از سایر برنامه‌ها جدا می‌کند، وجود یک جامعه فعال از زبان‌آموزان است که می‌توانند در هر لحظه به شما در تصحیح و تقویت مهارت زبان‌آموزی کمک کنند.

اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه  Busuu مانند برخی از نرم‌افزار‌ها مبتنی‌بر CEFR برنامه‌ریزی شده است؛ به طوری که از سطح استاندارد بالایی بهره می‌برد.

در هر درس از اپلیکیشن  Busuu، واژگان کلیدی و مواردی همچون دیالوگ‌ها، بخش مکالمه، تمرین‌های نوشتاری، گفتگو با افراد محلی، ضبط مکالمه‌ها و درس‌هایی برای جمع‌بندی به شما ارائه می‌شود.

اگر از آن دسته از افراد هستید که دلتان می‌خواهد خودتان را در تمرین غرق کنید و در مسیر تمرین با افراد محلی نیز صحبت کنید، Busuu دوست خوب شما در زمینه آموزش زبان فرانسوی خواهد شد.

برای تهیه این اپلیکیشن با قیمت 14.99 یورو برای هر ماه، وب‌سایت رسمی نرم‌افزار، اپ استور و گوگل پلی در دسترس شماست.

اپلیکیشن اموزش زبان فرانسه Duolingo

اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه Duolingo
اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه Duolingo همه موارد آموزشی را به شکل دسته‌بندی‌ شده یا قطعه ‌قطعه در اختیار زبان‌آموز قرار می‌دهد. صفت‌ها، زمان‌ها، کلمات پرسشی، واژگان تکنیکی، اسم‌های اختصاری و موارد دیگر آموزشی در این نرم‌افزار به شکل بخش به بخش یافت می‌شوند.

تنها اپلیکیشنی که توانسته است یک رویکرد میانه را در آموزش زبان فرانسه در اختیار داشته باشد، Duolingo است.

این نرم‌افزار بسیار جامع است و علاوه ‌بر ‌این توانسته با متد بازی، خود را موفق نشان دهد؛ به طوری‌که در سال 2013 جایزه‌ بهترین اپلیکیشن را در اپ استور و گوگل پلی از آن خود کرد.

طراحی اپلیکیشن Duolingo یکی از بهترین طراحی‌ها در میان اپلیکیشن‌های آموزشی به حساب می‌آید.

Duolingo به دلیل اینکه به‌طور خلاصه و ساده روند آموزش را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد، بسیار محبوب است؛ به شکلی که حتی طراحی این اپلیکیشن نیز نشان از سادگی آن دارد.

این اپلیکیشن اموزش زبان فرانسه همه موارد آموزشی را به شکل دسته‌بندی‌ شده یا قطعه ‌قطعه در اختیار زبان‌آموز قرار می‌دهد. صفت‌ها، زمان‌ها، کلمات پرسشی، واژگان تکنیکی، اسم‌های اختصاری و موارد دیگر آموزشی در این نرم‌افزار به شکل بخش به بخش یافت می‌شوند.

یکی از مزایای بارز اپلیکیشن Duolingo در این است که نیازی نیست زمان زیادی برای آموزش صرف کنید. هر روز برای انجام 3 الی 4 واحد درسی، تنها 20 دقیقه زمان لازم دارید. بر‌اساس این شیوه در مدت زمان 3 ماه، درس‌های موجود در اپلیکیشن را تمام خواهید کرد. در واقع چیزی حدود 1500 کلمه در 3 ماه به شما آموخته خواهد ‌شد.

برای تهیه اپلیکیشن Duolingo، با مراجعه به وب‌سایت رسمی، اپ استور و گوگل پلی به شکل رایگان، لذت زبان‌آموزی فرانسه را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای استفاده از اپلیکیشن دولینگو

از اپلیکیشن های محبوب  اموزش زبان فرانسه نصرت

اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه نصرته
اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه

نصرت، یکی از اپلیکیشن‌های آموزش زبان فرانسه است که توسط یک تیم‌ ایرانی طراحی شده است.

درس‌ها در اپلیکیشن نصرت، به شکل فایل‌های تصویری تهیه شده‌اند و شما برای آموختن، نیاز به تماشای آن‌ها دارید. همچنین این نرم‌افزار فایل‌های صوتی نیز برای آموزش دارد.

در نرم‌افزار نصرت، آموزش بر‌اساس تکرار هوشمندانه و اصلاح لهجه صورت می‌گیرد. به این صورت که ابتدا لهجه شما ساخته می‌شود و سپس به طور خودکار قواعد بی‌شماری را در زبان خواهید آموخت.

شنیدن و دیدن هنگام کار با اپلیکیشن نصرت، بسیار لذت‌بخش و جذاب خواهد بود.

نرم‌افزار نصرت در سه نسخه آیفون، اندروید و ویندوز به صورت خرید از سایت‌های معتبر و برخی از فروشگاه‌ها به صورت حضوری قابل تهیه است.

اپلیکیشن اموزش فرانسه Babbel

اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه Babbel
برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه Babbel شامل تشخیص گفتار به‌منظور درک بهتر تلفظ، بررسی فعالیت‌های گفتاری و نکات دستوری زبان می‌شود.

برای آشنا شدن با یک اپلیکیشن محبوب در زمینه آموزش زبان فرانسه، بابل را دست کم نگیرید. این نرم‌افزار از 14 زبان پشتیبانی می‌کند که فرانسوی یکی از این زبان‌هاست.

Babbel مبتنی‌ بر مکالمه، فرانسوی را به شما خواهد آموخت؛ به این معنا که از همان ابتدا با استفاده از مکالمات واقعی با زبان فرانسه آشنا خواهید شد.

این اپلیکیشن شما را وادار به صحبت به زبان فرانسه می‌کند. طبق ادعای سازندگان این نرم افزار، شما تنها پس از یک ماه استفاده از بابل، می‌توانید در ‌رابطه با موضوعات پایه‌ای شروع به صحبت کنید.

بر‌اساس متد بابل، کلاس‌ها 10 الی 15 دقیقه‌ای برای کاربر برگزار خواهد شد؛ بنابراین اگر فردی پرمشغله هستید، این نرم‌افزار کمک خوبی به شما خواهد کرد.

برخی از ویژگی‌های Babbel شامل تشخیص گفتار به‌منظور درک بهتر تلفظ، بررسی فعالیت‌های گفتاری و نکات دستوری زبان می‌شود.

نرم‌افزار Babbel در دو نسخه اندروید و آیفون قابل تهیه است.

بیشتر بخوانید: نقد بررسی اپلیکیشن Babbel

اپلیکیشن اموزش زبان فرانسه بیاموز B-AMOOZ

اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه بیاموز
بیاموز از جمله اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه است که توسط طراحان ایرانی طراحی شدند.

یکی از اپلیکیشن‌های آموزش زبان فرانسه که توسط طراحان ایرانی ساخته شده است، B-AMOOZ نام دارد.

این نرم‌افزار در‌واقع یک اپلیکیشن تخصصی است که برای یادگیری زبان‌های فرانسه، آلمانی، انگلیسی و ترکی استامبولی، بهترین شمرده می‌شود.

نرم‌افزار B-AMOOZ حجم زیادی از محتوای طبقه بندی شده آموزش زبان فرانسه را دارد.

B-AMOOZ تنها برای نسخه اندرویدی قابل تهیه است. شما با مراجعه به سایت مرجع می‌توانید آن را به دست بیاورید.

نتیجه‌گیری

انواع گوناگونی از اپلیکیشن های اموزش زبان فرانسه در این مقاله در اختیار شما قرار گرفت. شما با در نظر داشتن نیاز‌های خود، شرایط و زمانی که قصد دارید صرف کنید، می‌توانید از این نرم افزار‌ها بهره ببرید.

برخی از این نرم‌افزارها به شکل رایگان قابل تهیه هستند و برخی دیگر با پرداخت مبلغی به طور ماهیانه، نیاز شما را رفع خواهند کرد.

آن چیز که در‌ رابطه با انتخاب هوشمندانه یک اپلیکیشن وجود دارد، این است که شما باید نرم‌افزاری را انتخاب کنید که با آن راحت‌تر هستید؛ در غیر این صورت همه اپلیکیشن‌های ذکر شده در این مقاله، جزء برترین‌ها در داخل کشور و سطح جهانی محسوب می‌شوند.

امیدواریم که این مطالب و توضیحات درباره انتخاب بهترین اپلیکیشن زبان فرانسه برای شما موثر واقع شود.

بیشتر بخوانید:

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان
آیا با اپلیکیشن های زبان انگلیسی می توان زبان را یاد گرفت؟

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫22 دیدگاه ها

  1. من میخوام فرانسه یاد بگیرم ولی وقت امتحان نرم افزارها رو دونه دونه ندارم کاش یکی که تجربه شو داره و تونسته با این اپلیکیشن ها یاد بگیره بیاد فقط اسم بگه. دوستان اگه تجربه ای در این زمینه لطفا بهم بگید

  2. آموزش از طریق اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه بهتره یا کلاسهای حضوری؟ از کدومش میشه زودتر به جواب رسید؟

  3. برای یادگیری زبان فرانسه، اپلیکیشن های ایرانی خوبه یا خارجی؟ البته برای خارجیا فکر میکنم باید بیس زبان انگلیسی داشته باشیم.

  4. اپلیکیشن ها یک راه کمکی برای یادگیری زبان هستند. پیشنهاد میدهیم با یک متخصص یا مدرس زبان مشورت کنید

  5. سلام دوست عزیز
    پیشنهاد میدهیم با مشاوره زبان صحبت کنید. هر کدام مزایا ومعایب خاص خود رو داره

  6. زبان فرانسه اونقد سخته فکر نمیکنم کسی فقط با اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه بتونه این زبان رو یاد بگیره. ولی اپلیکیشن هایی که معرفی کردین جزو بهترین ها هستن.

  7. اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه ممرایز و دولینگو خیلی حرفه ای هستن. همه آموزش هاشون رایگانه یا در مرحله های بعدی پول میگیرن؟

  8. اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه رو بابل و بیاموز یاد بگیرم ولی سخته خداییش فکر میکنم باید حتما آموزش حضوری باشه و در کنارش از اپلیکیشن ها استفاده بشه

  9. از اونجایی که اپلیکیشن اموزش زبان فرانسه Fluentu ویدیو محوره، باید پیشینه زبان فرانسه داشته باشید و فقط از طریق این برنامه، اونو تقویت کنید.

  10. اگه زبان انگلسی بلد نیستید، اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه بیاموز خوبه چون ایرانیه برای بقیه نرم افزارها باید انگلیسی بلد باشید

  11. اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه fluento خیلی خیلییییییی خوبهههههههههههه 🤩🤩🤩🤩🤩

  12. اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه ماینداسنکس خیلی جذابه اموزش هاش خاصه 👌👌

  13. اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه نصرت خوبه البته نه به صورت حرفه ای … 🤔

  14. اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه برای من خیلی مفید بود. قبل از شروع خیلی جزئی بلد بودم و با اپلیکیشن تونستم کامل یاد بگیرم. اگه شما هم کمی بلد هستید، میتونید با اپلیکیشن به صورت حرفه ای یاد بگیرید فرانسه رو. اتفاقا اپلیکیشنی که من دانلود کرده بودم رو شما تو این مقاله معرفی کردید. Rosetta Stone 🙂

  15. در پاسخ به سونیا
    سونیای عزیز ممنون از این که تجربه تون رو در مورد اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه با ما به اشتراک گذاشتید. صد در صد Rosetta Stone جزو بهترین اپلیکیشن های این حوزه هست.

  16. اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه fuluento فوق العادددددددددده س توصیهههههه میکنم شدیددددد😍😍😍😍😍😍

  17. در پاسخ به فهیمه
    ممنون از پیشنهادتون فهیمه عزیز. Fluentu جزو لیست بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه هست.

  18. از بین اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه که اسم بردین من اپلیکیشن ایرانی نصرت رو ترجیح میدم.

  19. در پاسخ به رویا
    ممنون از درج نظرتون رویای عزیز.

  20. از بین 12 تا اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه من رزتا استون رو ترجیح میدم. از نمایندگی انحصاریش در ایران گرفتم.

  21. در پاسخ به صبا علیپور
    ممنون که نظر و تجربه تون رو در مورد اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه مطرح کردین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا