نرم افزار حسابداری سپند

 نرم افزار حسابداری سپند
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1402/07/01

همه رستوران‌ها برای مدیریت امور مالی خود به یک نرم افزار حسابداری نیاز دارند. نرم افزار حسابداری سپند یک نرم افزار مناسب برای رستوران‌ها، کترینگ‌ها و کافه رستوران‌هاست. این نرم افزار دغدغه مدیران کسب و کارهای این حوزه را به صورت کامل برطرف می‌کند، زیرا دارای یک سیستم یکپارچه فروش انبارداری و حسابداری است.

نرم افزار حسابداری سپند

در رستوران‌ها، بخش انبارداری فروش و حسابداری، بخش‌هایی از جدا از یکدیگر نیستند و خیلی از صاحبان مشاغل می‌خواهند نرم افزار پارچه‌ای در این حوزه داشته باشند.

نرم افزار حسابداری سپند تمام نیازهای این کسب و کار را برطرف می‌کند. با کمک یک نرم افزار می‌توانید مدیریت و کنترل فروش را بر عهده بگیرید و انبارداری قسمت حسابداری آن را مدیریت کنید. 

در حقیقت با دانلود نرم افزار حسابداری سپند ، یک نرم افزار انبارداری یک نرم افزار حسابداری با نرم افزار به صورت آنی و در کنار یکدیگر خواهید داشت، بنابراین سپند برای کسب و کارهای حوزه رستوران، یک گزینه بسیار با صرفه به شمار می‌آید.

مشتریان در هر کسب و کاری جزو اولویت‌های بسیار مهم هستند که صاحبان کسب و کارها به این گزینه اهمیت زیادی می‌دهند. در نرم افزار حسابداری سپند ، مشتریان جزو اولویت‌ها هستند و در زمینه ارائه خدمات به آنان نیز خوب عمل می‌کند. 

ویژگی‌های یک نرم افزار رستوران خوب

نرم افزار رستوران خوب باید زمان‌بندی دقیق منظمی‌در رابطه با تحویل غذا به مشتری داشته باشد. در نرم افزار حسابداری سپند می‌توانید با ترسیم یک جدول زمانی برنامه‌ها و سفارش خود را به صورت منظم دسته بندی مدیریت کنید. با این روش بهره‌وری نیروی کار موجود در رستوران نیز افزایش خواهد یافت. همچنین همه این موارد دست به دست هم می‌دهند تا رضایت مشتریان را به خود جلب کنند.

همچنین یک نرم افزار رستوران خوب باید بتواند رستوران را به صورت صحیح و اصولی مدیریت نماید. اخذ سفارش رزرو، صورتحساب‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها با کمک نرم افزار حسابداری رستوران انجام می‌شود.

امکانات نرم افزار حسابداری سپند

در نرم افزار حسابداری سپند امکان ثبت اطلاعات مشتریان، پیگیری سفارش آن‌ها، معرفی محصولات، معرفی منو، قیمت گذاری متفاوت صدور فیش و ... وجود دارد. 

همچنین عملیات مربوط به بخش انبار نیز مانند کنترل موجودی انبار، ورود و خروج کالا، بهای تمام شده محصولات، هزینه‌های جاری و در بخش حسابداری نیز امکان ثبت اسناد مالی، ترازنامه سود و زیان، دریافت و پرداخت دفتر روزنامه مشاهده می‌شود. در ادامه امکانات مفید نرم افزار حسابداری سپند را شرح می‌دهیم:

رابط کاربری آسان

یکی از مهم ترین ویژگی‌های نرم افزار حسابداری سپند ، رابط کاربری ساده و آسان آن است. کاربران به راحتی و بدون دانش حسابداری می‌توانند داده‌های خود را وارد سیستم کنند. مرحله آنالیز سیستم نیز به راحتی انجام خواهد گرفت

سرعت بالای عملکرد نرم افزار حسابداری سپند

از دیگر ویژگی‌های محبوب اپلیکیشن حسابداری سپند ، سرعت بالای عملکرد آن است. محاسبات در این سیستم و ثبت داده‌ها با دقت بسیار بالا و خیلی سریع انجام می‌شود.

یکپارچه بودن سیستم

یکپارچه بودن این سیستم جزوه مزیت‌های بسیار مهم آن است. همچنین امکان تعریف استفاده همزمان کاربر جزو ویژگی‌هایی است که به سادگی نمی‌توان از آن عبور کرد.

سازماندهی اطلاعات و داده‌ها

در اپلیکیشن حسابداری سپند اطلاعات و داده‌ها به صورت سازماندهی شده، تعریف شده‌اند. در این نرم افزار از بروز خطا و اشتباه در محاسبات جلوگیری می‌شود.

تنظیم نرم افزار توسط نرم افزار سپند

در این نرم افزار امکان تنظیم نرم افزار توسط آن وجود دارد. اگر می‌خواهید تغییری در منوی قیمت غذا انجام دهید، این کار با سرعت هرچه بیشتر تنظیم خواهد شد.

گزارش

با کمک این نرم افزار می‌توانید گزارشات بسیار دقیق و جامعی را دریافت نمایید. همچنین اگر دارای چند شعبه مختلف رستوران هستید، ارائه گزارشات در این نرم‌افزار سخت نخواهد شد. در عرض چند ثانیه می‌توانید از اطلاعات شعبه‌های خود، گزارش‌های متنوعی را دریافت نمایید.

امکان ویرایش از راه دور

به عنوان مدیریت رستوران ممکن است بعضی از مواقع در رستوران حضور نداشته باشید. شما با کمک نرم افزار حسابداری سپند می‌توانید به صورت خودکار و دورادور مدیریت نمایید. اگر نیاز به تغییر منو یا دریافت گزارشات دارید، یا می‌خواهید ساعت ورود و خروج کارکنان خود را مشاهده نمایید، همه این موارد از طریق فاصله دور نیز امکان پذیر است.

دانلود نرم افزار حسابداری سپند

برای دانلود نرم افزار حسابداری سپند به وب سایت این مجموعه و قسمت دانلود مراجعه نمایید. در این بخش می‌توانید انواع آموزش‌ها، فایل‌های اصلی، ابزارها و پیش نیازهای نصب را دانلود نمایید. با استفاده از اپلیکیشن حسابداری سپند ، مدیریت امور رستوران، فست فود و ... آسان‌تر خواهد شد. در صورت بروز هر مشکل می‌توانید با کارشناسان این نرم افزار از طریق واتس اپ و ... ارتباط برقرار نمایید. 


ویژگی‌ها و امکانات اپ حسابداری سپند 

- نصب و راه اندازی ساده و آسان

- کاربری ساده و آسان

- طبقه بندی اطلاعات بر اساس داده‌های ورودی

- صرفه جویی در وقت و هزینه‌های مجموعه

- عملکرد یکپارچه سیستم های جامع و مورد نیاز با یک نرم افزار

- امکان بازیابی اطلاعات در زمان لازم

- سرعت عمل و دقت بالا در انجام محاسبات و طبقه‌بندی اطلاعات


نرم افزار  نرم افزار حسابداری سپند
نرم افزار  نرم افزار حسابداری سپند
نرم افزار  نرم افزار حسابداری سپند
نرم افزار  نرم افزار حسابداری سپند
نرم افزار  نرم افزار حسابداری سپند
نرم افزار  نرم افزار حسابداری سپند

نام

سپند

ایمیل

support@sepand.biz

شماره تماس

02157651

آدرس

تهران خیابان ولیعصر ، پایین تر از مطهری ، جنب بانک پاسارگاد ، ساختمان 1965 ، طبقه 4 ، واحد 12

وبسایت

ویژگی ها
ویژگی به عنوان مدیریت رستوران

صورتحساب و فاکتور

مدیریت کارکنان

مدیریت آشپزخانه

اتصال به دستگاه POS

مدیریت رزرواسیون

مدیریت لیست انتظار

اکانت شخصی سازی شده

مدیریت اموال

مدیریت منو

گزارشگیری و آنالیز

مدیریت میز

تعریف شعبه

مدیریت متمرکز شعب

تعریف سطح دسترسی

نسخه‌های موجود
نسخه وب  نرم افزار حسابداری سپند
نسخه وب
نسخه اندروید  نرم افزار حسابداری سپند
اندروید
نسخه iOS  نرم افزار حسابداری سپند
iOS
نسخه ویندوز  نرم افزار حسابداری سپند
نسخه لینوکس  نرم افزار حسابداری سپند
لینوکس
نسخه مکینتاش  نرم افزار حسابداری سپند
مکینتاش

قبلا از این نرم‌افزار استفاده کرده‌اید؟

نوشتن نظر